Agent vânzări clienți rezidențiali-E.ON servicii clienți

Candidatul ideal:

Adecco Resurse Umane lider national și mondial în domeniul resurselor umane, recrutează pentru clientul său, compania E.ON Servicii Clienți, organizație multinațională de prestigiu, activă în domeniul energetic, Agent Vânzări Clienți Rezidențiali, pentru locația Arad.

Rol:
– Asigură şi dezvoltă o relaţie optimă cu clienţii din segmentul de piaţă rezidential, punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate şi dezvoltare.

Experienţă practică necesară

– Experienţa în domeniu poate constitui un avantaj;

Altele:
– Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;

– Abilităţi de negociere şi prezentare bune;

– Spirit antreprenorial/motivare puternică;

– Abilităţi analitice şi conceptuale bune;

– Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;

– Capacitate de lucru în condiţii de stres.

Indicatori de performanţă:

– Menţinerea portofoliului de clienţi în segmentul rezidenţial;

– Numărul de solicitări soluţionate, cu încadrare în termenele prevăzute în Standardul de Performanţă;

– Îndeplinirea obiectivelor de vânzări;

– Încadrarea în indicatorii de performanţă specifici activităţii desfăşurate

Descrierea jobului:

  • Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
  • Oferă informaţii generale şi specifice, privind serviciul de furnizare;
  • Preia, verifică şi procesează documentele prezentate de clienţi, în vederea încheierii contractelor de furnizare energie;
  • Modifică contractele de furnizare a energiei, prin incheiere de acte adiţionale, ca urmare a solicitărilor de schimbare mod de facturare (autocitire, conventie de consum), adresă de corespondenţă, tarif;
  • Preia, înregistrează şi soluţionează reclamaţiile şi solicitările care pot fi rezolvate în Front Office;

Ofertează clienţii care se prezintă în Centrul Relații Clienți (CRC), cu produse şi servicii, în limita de competenţă;

  • Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor și serviciilor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
  • Participa activ la îndeplinirea obiectivelor de vânzări, realizarea volumului de vânzări stabilit de companie;
  • Cunoașterea temeinică a caracteristicilor serviciilor și produselor comercializate; Arhivează, periodic, documentele generate de activitatea pe care o desfăşoară în cadrul CRC;
  • Emite şi ştornează facturi de energie, la solicitarea clienţilor, în limita de competenţă şi oferă suport cu privire la modul de facturare şi conţinutul facturii;
    • Emite facturi de reconectare şi iniţiază procesul de reconectare la sistemul de distribuţie;
    • Întocmeşte contracte de garanție, conform legislaţiei în vigoare;
  • Întocmeşte şi monitorizează convenţiile de eşalonare la plată, încheiate cu clienții.

Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here